ZWROTY I REKLAMACJE
- Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie:
a) rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy lub,
b) ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy, w przypadku zamówienia wielu rzeczy, które dostarczane są osobno.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować firmę Biały Kieł Maria Marczakowska o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą na adres Biały Kieł, Izabelin 9a, 05-306 Jakubów lub pocztą elektroniczną na adres e-mail kontakt@bialy-kiel.pl. W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu 796 236 346.
4. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który znajduje się poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy:
a) w przypadku odstąpienia od umowy Biały Kieł Maria Marczakowska zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Biały Kieł), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep Biały Kieł został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy,
b) zwrotu płatności Spółka dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem,
c) Sklep Biały Kieł może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia sklepu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Towar należy odesłać na adres Biały Kieł, Izabelin 9a, 05-306 Jakubów, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- W celu dokonania zwrotu towaru rekomendowany jest wcześniejszy kontakt z Biały Kieł. Należy także dołączyć kopię dowodu zakupu (faktura, paragon).
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi m.in. w odniesieniu do umów:
a) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
b) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c) w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- REKLAMACJE
- W chwili odbioru towaru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Klient obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się z Biały Kieł . Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika firmy dostawczej/kurierskiej w momencie dostarczenia przesyłki.
- W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku wyczerpania zapasów, sklep internetowy gwarantuje zamianę na inne produkty bądź ekwiwalent pieniężny w wysokości zamówionego towaru. Wobec Klientów będących konsumentami stosuje się przepisy art. 556-576 Kodeksu Cywilnego, natomiast wobec Klientów niebędących konsumentami wyłącza się stosowanie tych przepisów.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie wadliwego towaru wraz z pismem reklamacyjnym na adres: Biały Kieł, Izabelin 9a, 05-306 Jakubów. Do towaru Klient załącza fakturę zakupu lub paragon fiskalny.
- Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia wyrobu do firmy Biały Kieł Maria Marczakowska
- Reklamacje należy kierować za pośrednictwem poczty e-mail na adres kontakt@bialy-kiel.pl lub na adres: Biały Kieł, Izabelin 9a, 05-306 Jakubów. W reklamacji należy podać ilość oraz nazwę/nazwy produktów, imię i nazwisko zamawiającego, nr faktury VAT lub paragonu fiskalnego oraz opisać przedmiot reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma zwrot zapłaty za zakupione produkty w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji w taki sam sposób jaki został dokonany zakup..
- Biały Kieł Maria Marczakowska, nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania zamówionych produktów.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
” Biały Kieł Maria Marczakowska, Izabelin 9a, 05-306 Jakubów”
email………………………….
Ja/My niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
………………..
Data zawarcia umowy/odbioru ………………..
Imię i nazwisko konsumenta(-ów) ………………..
Adres konsumenta(-ów)) ………………..
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ………………..